Skorzystaj z pomocy jednego z 200 naszych Konsultantów.
Finanse
Pracujemy:
pn. - pt. 9:00 - 19:00
Zadzwoń 22 270 00 00
Promocje

Sięgnij nawet po 10 000 zł z „Klubem Korzyści” Toyota Banku

Tym razem Toyota Bank zachęca do uczestnictwa w akcji o długofalowym charakterze. Nie spodziewajcie się więc bonusu w zamian za kilka przelewów czy premii pieniężnej za założenie konta. Zadaniem uczestników akcji jest zbieranie punktów, które następnie wymienione zostaną na odpowiedni status. Trochę to tajemnicze, ale to doskonały pretekst aby zachęcić Was do dalszej lektury tekstu. Dzięki temu dowiecie dlaczego warto walczyć o diamentowy status.

Kto może zostać uczestnikiem „Klubu Korzyści”

Zgodnie z regulaminem do akcji przystąpić mogą wyłącznie pełnoletnie osoby fizyczne, o pełnej zdolności do czynności prawnych, zamieszkałe na terytorium Polski. To właściwie standard przewijający się przez większość ofert specjalnych. Aby jednak przekroczyć próg i znaleźć się w gronie beneficjentów Klubu Korzyści należy wyrazić odpowiednie zgody oraz posiadać aktywne Konto Jedyne, otwarte w jednej z wymienionych akcji promocyjnych:

Niestety każda z wymienionych powyżej propozycji jest już nieaktualna. Organizator zdecydował się jednak nie domykać drzwi prowadzących do Klubu Korzyści. Tym samym klienci banku którzy założą i utrzymają Konto Jedyne w ramach promocji organizowanych w okresie trwania opisywanej akcji, będą mogli również zawalczyć o punkty, statusy i cenne nagrody.

Posiadacze wymaganego rachunku mają czas do końca roku, aby zarejestrować się w programie lojalnościowym banku. Uwaga! Należy zrobić to za pośrednictwem zaproszenia, które przesłane zostało na wasz adres e-mail. Jeśli spełniacie wymienione warunki, a w dalszym ciągu nie otrzymaliście inwitacji, warto dokładnie przejrzeć zawartość waszej skrzynki, gdyż niespodzianka może czaić się w spamie.

Etap I – korzystaj z usług banku i zbieraj punkty

Nagłówek zdradza, że cała akcja podzielona została na odrębne etapy. Cóż przecież to kampania, a nie przypadkowa potyczka. Pierwsza faza nierozerwalnie związana jest z koniecznością gromadzenia drogocennych punktów. Zadanie to można realizować do 31.01.2018 roku. Zgodnie z zastosowaną nomenklaturą, ilość zdobytych punktów przekłada się na ostateczną pozycję uczestnika akcji. Statusy są cztery – „Silver”, “Gold”, “Platinum” i “Diamond” – i to one decydują o jakie nagrody będziemy walczyć w kolejnej fazie akcji.

Poniżej prezentujemy punktację przypisaną do wybranych usług oferowanych przez Toyota Bank (pełne zestawienie znajdziecie w załączniku nr 1 regulaminu akcji):

  • 300 pkt. na start dla wszystkich uczestników, którzy zarejestrują się do 14.06.2017 r.,
  • 200 pkt. za uruchomienie lokaty Standardowej lub Depozyt Plus na 24 lub 36 miesięcy – warunek należy spełnić do sierpnia 2017 r. Punkty naliczane są tylko dla 3 pierwszych lokat.
  • 600 pkt. za utrzymanie lokat do końca pierwszego etapu akcji, czyli do 31.01.2018 r.,
  • 50 pkt. za uruchomienie lokaty standardowej na 1 lub 3 miesiące – warunek należy spełnić między wrześniem 2017 r. a grudniem 2017 r. Punkty naliczane są tylko dla 3 pierwszych lokat.
  • 350 pkt. za utrzymanie lokaty standardowej do końca pierwszego etapu akcji, czyli do 31.01.2018 r.,
  • 1 500 pkt. za uruchomiona kartę kredytową – tylko dla klientów ze stażem powyżej 6 miesięcy.

Osoby biorące czynny udział w akcji mogą sprawdzić swój status jak i liczbę zgromadzonych punktów logując się do swojej aplikacji. Warto na bieżąco śledzić poczynania organizatora akcji, bo ten zastrzega sobie prawo do modyfikacji listy produktowej. Może okazać się, że liczba punktów przwidzianych z określone czynności ulegnie podwyższeniu i łatwiej osiągniemy bardziej nobliwy status.

Premia gwarantowana

Każdy z uczestników akcji, który do dnia 15 lutego 2018 r. zgromadzi minimum 1 000 punktów, uzyska status Silver, a co za tym idzie wzbogaci się o 50 zł gwarantowanej premii. Osoby biorące udział w akcji zobowiązane są do utrzymania produktów, za które naliczone zostały punkty oraz w dalszym ciągu posiadać muszą aktywne Konto Jedyne – co najmniej do dnia 31.03.2018 roku. Po otrzymaniu informacji o przyznaniu premii, każdy z uczestników powinien do 23.03.2018 roku zalogować się w aplikacji i uzupełnić wymagane dane. Na tym niestety kończą się nagrody gwarantowane.   

Etap II – lśnij szalony diamencie

Dotarliśmy do miejsca w którym dowiemy się, po co właściwie zbieraliśmy wszystkie te punkty i odpowiemy na pytanie dlaczego diamenty są cenniejsze niż złoto? Sygnalizowalismy już wcześniej, że punkty pomogą uzyskać nam odpowiedni status, a to przekłada się bezpośrednio na wartość możliwych do zgarnięcia nagród. Zobaczcie sami:

  • uczestnik o statusie „Silver” (1000 – 1999 pkt.) zawalczyć może o jeden z 25 tabletów Galaxy Tab A 7.0 o wartości 550 zł brutto sztuka,
  • uczestnik o statusie „Gold” (2000 – 2999 pkt.) zawalczyć może o jeden z 10 smartwatchy Polar o wartości 1 800 zł brutto sztuka + nagrodę pieniężną w wysokości 1/9 wartości zegarka,   
  • uczestnik o statusie „Platinum” (3000 – 3499 pkt.) zawalczyć może o jeden z 10 smartfonów Samsung Galaxy S8 o wartości 3 500 zł brutto sztuka + nagrodę pieniężną w wysokości 1/9 wartości telefonu,   
  • uczestnik o statusie „Diamond” (powyżej 3500 pkt.) zawalczyć może o jeden z 5 voucherów na wycieczkę o wartości 10 000 zł + nagrodę pieniężną w wysokości 1/9 wartości vouchera.

Wartość nagród (oprócz tabletu Galaxy Tab) nie jest zwolniona ze zryczałtowanego podatku dochodowego od osób fizycznych. Podatek potrącony zostanie z części pieniężnej, którą jest integralną częścią pozostałych nagród.

Etap II – zadania konkursowe

Jeżeli myślicie, że samo zgromadzenie odpowiedniej ilości punktów oznacza automatyczny udział w konkursie, to niestety musimy wyprowadzić Was z błędu. Każdy z uczestników musi najpóźniej do 04.03.2018 roku wywiązać się z zadania przypisanego do konkretnego statusu. I tak:

  • uczestnik o statusie “Silver” powinien zaproponować hasło promujące „Moje korzystanie z konta jedynego” – maksymalnie 250 znaków,
  • uczestnik o statusie „Gold” powinien zaproponować hasło promujące „Jak oszczędzam z Toyota Bank” – maksymalnie 250 znaków,
  • uczestnik o statusie „Platinum” powinien przedstawić zdjęcie oraz hasło promujące „Za co najbardziej lubię Toyota Bank” – hasło nie powinno przekraczać 250 znaków,
  • uczestnik o statusie „Diamond” powinien przedstawić zdjęcie oraz hasło promujące „Moje tankowanie korzyści z Toyota Bank” – hasło standardowo nie powinno przekraczać 250 znaków.

Każdy z uczestników otrzyma potwierdzenie przyjęcia jego pracy konkursowej. Warto zaznaczyć, że komisja konkursowa zwróci szczególną uwagę na poziom merytoryczny, pomysłowość i kreatywność zgłoszonych prac. Jednym słowem – warto popuścić wodzę fantazji. Do dnia 23.03.2018 roku organizator opublikuje na łamach serwisu wyniki konkursu oraz powiadomi szczęśliwych zwycięzców.

Szczegóły akcji znajdziecie w regulaminie promocji.

Czy warto przystąpić do „Klubu Korzyści”?

Wszystko zależy od tego czy aktywnie korzystamy lub planujemy korzystać z usług Toyota Banku. Jeżeli dysponujemy nadwyżkami finansowymi, których nie będziemy potrzebować w najbliższym terminie, punkty zdobywać możemy zakładając i utrzymując lokaty terminowe. Ułatwione zadanie mają osoby zainteresowane produktami kredytowymi, gdyż za sam kredyt SMARTPLAN otrzymać można 3 000 punktów.

Na realizację zadań mamy kilka miesięcy, więc sprawni stratedzy powinni bez problemu zaplanować skuteczne manewry. Boli tylko kwota nagrody gwarantowanej wynosząca zaledwie 50 zł. Wyobrażamy już sobie rozczarowanie diamentowego gracza, który opuszcza Klub Korzyści z Kazimierzem Wielkim w portfelu, ale niestety takie są prawa konkursów.

Jak widać Toyota Bank postawił na kreatywność i polot swoich klientów. Nam inicjatywa ta zdecydowanie przypadła do gustu. Wręcz liczymy na to, że akcja spowoduje wysyp nietuzinkowych kampanii reklamowych banku. Mamy nadzieję, że decydując się na udział w konkursie, uwolnicie drzemiący w Was potencjał i stworzycie dzieła godne “Nocy reklamożerców”. Bo nie tylko nagrody, ale i prestiż się liczy.  

PORÓWNAJ KREDYTY
Bartłomiej Borucki
Oceń artykuł
5

Powiązane tematy

Komentarze:

Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments