Skorzystaj z pomocy jednego z 200 naszych Konsultantów.
Finanse
Pracujemy:
pn. - pt. 9:00 - 19:00
Zadzwoń 22 270 00 00
Promocje

Alior Bank: lokata 2,5% do 200 000 zł dla nowych klientów

Na horyzoncie pojawiają się pierwsze oznaki poprawy sytuacji w obszarze produktów oszczędnościowych. Po doskonale oprocentowanym koncie oszczędnościowym Getin Banku przyszedł czas na zachęcającą lokatę Alior Banku. Dzięki niej wasze oszczędności spuchną o 2,5% w terminie 90 lub 186 dni.

Prosta oferta, zadowalające odsetki

Tak się składa, że niemal wszystko o czym chcieliśmy napisać znalazło się już we wstępie. Tym razem Alior posługujący się odświeżonym hasłem “Wyższa kultura. Bank nowości.” stara się przekonać do swoich usług całkowicie nowych klientów. A są to osoby, które na dzień otwarcia rachunku lokaty nie posiadały założonej w banku kartoteki klienta. Z kolei rolę wabika pełni bardzo dobrze oprocentowany, jak na obecne warunki rynkowe, depozyt terminowy.

Aby skorzystać z oferty należy wypełnić formularz znajdujący się na stronie banku. Podstawowe parametry wyróżniające lokatę na tle konkurencji prezentują się następująco:

  • oprocentowanie 2,5% w skali roku,
  • horyzont czasowy 90 lub 186 dni,
  • maksymalna kwota lokat 200 000 zł,
  • depozyt dostępny wyłącznie w internecie.

Po złożeniu wniosku otrzymacie numer rachunku na który przekażecie środki zasilające waszą lokatę terminową. Numer konta zostanie dodatkowo przesłany na wskazany w procesie rejestracji adres e-mail. Kiedy będziecie chcieli zamknąć lokatę przed terminem, zrobicie to w dowolnym oddziale działającym pod banderą złotego anioła. No chyba, że posiadacie rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy. Wtedy sprawę załatwicie za pośrednictwem bankowości internetowej. Niestety wcześniejsze zerwanie lokaty wiąże się z całkowitą utratą odsetek.

Tabele opłat i prowizji znajdziecie w tym miejscu.

Naszym zdaniem

Gołym okiem widać, że odświeżona komunikacja marki niesie za sobą pozytywne zmiany w ofercie produktowej Alior Banku. Ich przejawem jest m.in. Konto Jakże Osobiste (pozwalające budować rachunek bankowy wedle własnego uznania), nowe funkcje aplikacji mobilnej, a także prezentowana powyżej lokata terminowa. Biorąc pod uwagę aktualny poziom inflacji wynoszący 2,2%, oprocentowanie depozytu nie zachwyca. Oceniając jednak maksymalną kwotę wsadu oraz dostępny horyzont czasowy dochodzimy do wniosku, że to obecnie jedna z lepszych ofert na rynku.

 

Czytaj też: Citibank: kolejna edycja – 400 zł do perfumerii Douglas
Czytaj też: Citibank: smartfon o wartości 499 zł za 15 płatności kartą Simplicity

PORÓWNAJ LOKATY
Bartłomiej Borucki
Oceń artykuł
5

Powiązane tematy

Komentarze:

Subscribe
Powiadom o
guest

5 komentarzy
najnowszy
najstarszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments
Alina Kosiorek
Alina Kosiorek
6 lat temu

No i co? Chciałam założyć ta lokatę. Nie jestem klientem tego baku, a więc spełniam warunek „dla nowych środków” Wypełniłam prawidłowo formularz i komunikat ” Złożenie wniosku nie powiodło się – Prosimy o kontakt z infolinią pod numerem 19 502″ Telefonowałam pod ten nr, nie umieli mi wyjaśnić dlaczego ja nie mogę złożyć wniosku o lokat …. Kto to wie jeśli nie bank ????

Bartek Borucki
Bartek Borucki
6 lat temu
Reply to  Alina Kosiorek

Dzień dobry,
wysłaliśmy właśnie zapytanie do banku z prośbą o przedstawienie rozwiązania zaistniałej sytuacji.

Bartek Borucki
Bartek Borucki
6 lat temu
Reply to  Alina Kosiorek

W celu wyjaśnienia sytuacji, proszę o przekazanie szczegółów sprawy w drodze reklamacji. Dzięki temu bank oceni przyczyny odrzucenia wniosku o lokatę.

Alina Kosiorek
Alina Kosiorek
6 lat temu
Reply to  Bartek Borucki

Jakie szczegóły mam przekazać i w jaki sposób? Po prostu wypełniłam formularz wniosku o lokatę na stronie Banku, krok po kroku wpisując prawidłowo wszystkie dane, zaakceptowaniu oświadczeń, wypełnienia oświadczenia o rezydencji podatkowej , potem podsumowanie ( jakby powtórzenie danych w skrócie), i klikniecie „wyślij” ukazał się komunikat ” ” Złożenie wniosku nie powiodło się – Prosimy o kontakt z infolinią pod numerem 19 502″ ” Jakie szczegóły mam jeszcze przedstawić?

Bartek Borucki
Bartek Borucki
6 lat temu
Reply to  Alina Kosiorek

To wszystko, co możemy dla Pani zrobić. Weryfikacja szczegółów wymaga bezpośredniego kontaktu z bankiem.